اسپرسوساز ویرپول توکار مدل W11 CM14

Whirlpool built-in coffee machine - W11 CM145Whirlpool built-in coffee machine - W11 CM145
دسته‌بندی: شناسه محصول: W11 CM145
  • توان: 1350 وات
  • فشار بخار: 15 بار
  • ظرفیت مخزن: 2.5 لیتر
  • نمایشگر: 4.5 اینچی TFT لمسی
  • شخصی سازی
  • آسیاب قهوه
  • آسیاب 13 حالته
  • مخزن شیر: 600 میلی‌لیتر
  • خاموش شدن خودکار
  • سیستم رسوب‌زدایی
ویژگی های منحصر به فرد
  • آسیاب 13 حالته
  • صفحه نمایش لمسی TFT رنگی 4.5 اینچی
  • فشار بخار 15 بار

129,700,000 تومان

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool built-in coffee machine - W11 CM145

چه یک ماکیاتوی دلپذیر و چه یک اسپرسو داغ تهیه کنید، دستگاه اسپرسوساز ویرپول توکار مدل W11 CM145 دانه به فنجان تمام کافی‌های مورد علاقه شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. از آنجایی که هم با دانه های قهوه و هم با قهوه آسیاب شده سازگار است، می‌توانید از طیف وسیعی از مخلوط های خوشمزه لذت ببرید. دهانه قابل تنظیم ارتفاع به شما امکان می‌دهد از اندازه های مختلف فنجان استفاده کنید، بنابراین می‌توانید لاته های بلند را به آسانی یک فلت وایت تهیه کنید. با نازل بخار، می‌توانید شیر کاملا کف‌آلود برای کاپوچینوی صبحگاهی خود ایجاد کنید. حتی دارای یک مخزن آب 2.5 لیتری است، بنابراین می‌توانید زمان کمتری را برای پر کردن مجدد صرف کنید. این اسپرسوساز ویرپول به گونه ای طراحی شده است که در یک کابینت هم سطح چشم قرار می‌گیرد.

این اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 برای تهیه قهوه های خوشمزه و معطر در خانه با استفاده از پودر قهوه دانه ایده آل است. این اسپرسوساز برای گنجاندن هر اندازه فنجان از اسپرسوهای کوچک گرفته تا لیوان های بسیار بزرگ طراحی شده است، دارای یک محفظه دم کن قابل تنظیم است که فضای کافی را برای دم کردن دو نوشیدنی به طور همزمان فراهم می‌کند. توان 1350 وات در کنار فشار بخار 15 بار به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاهی نوشیدنی مورد نظرتان را تهیه کنید. این اسپرسوساز ویرپول دارای صفحه نمایشی کاملا لمسی و رنگی است که فقط با یک لمس ساده امکان تهیه نوشیدنی را دارید.

 

اسپرسوساز ویرپول توکار مدل W11 CM145

 

قهوه ای فوق العاده از قلب خانه شما

اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 دستگاهی دانه به فنجان برای تحت تاثیر قرار دادن ساخته شده است. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که داخل کابیت‌های شما جای می‌گیرد و با بدنه مشکی که دارد چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این اسپرسوساز با طراحی مینیمالیستی خود که برای هر آشپزخانه ای مناسب است، از همه متمایز است. توجه زیادی به تمام جزئیات انجام شده حتی سطح بازتابنده با استفاده از موادی طراحی شده است که به راحتی تمیز می‌شوند و در برابر اثر انگشت مقاوم هستند.

این دستگاه اسپرسوساز ویرپول یک افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای ایجاد می‌کند زیرا با طراحی بی عیب و نقص خود به زیبایی سایر لوازم آشپزخانه را تحسین می‌کند. همه ویژگی‌ها یکپارچه شده‌اند و به شما امکان می‌دهند با فشار یک دکمه از انواع نوشیدنی‌های قهوه لذت ببرید؛ از اسپرسوهای غلیظ گرفته تا لاته‌های صاف و شیری.

صفحه نمایش لمسی TFT رنگی 4.5 اینچی که این اسپرسوساز دارد کارکرد آن را برای تمامی افراد آسان کرده و به راحتی یک لمس امکان کنترل تمام عملکردها و تنظیمات دستگاه را فراهم می‌کند. مخزن شیر این اسپرسوساز ویرپول در سمت راست طراحی شده است که امکان تهیه شیر داغ و کف شیر را برای نوشیدنی‌های مختلف فراهم می‌نماید. همچنین با این صفحه نمایش با فشار ساده یک دکمه، می‌توانید نوشیدنی خود را انتخاب کنید، طعم آن را شخصی کنید و تنظیمات دلخواه خود را ذخیره کنید. بنابراین می‌توانید نوشیدنی عالی را با سهولت و دقت ایجاد کنید.

 

اسپرسوساز ویرپول توکار مدل W11 CM145

 

هر بار از قهوه معطر تازه لذت ببرید

اگر عاشق قهوه با کیفیت کافه‌ای هستید، اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 دستگاه دانه به فنجان یک انتخاب عالی است. با یک آسیاب داخلی، درست قبل از تهیه نوشیدنی شما زمینه ایجاد می‌کند، بنابراین کاملا تازه و پر طعم خواهد بود. حتی می‌توانید هر بار با تنظیمات بازی کنید تا بهترین ترکیب را به دست آورید، در حالی که سیستم شیر داخلی به شما کمک می‌کند بدون زحمت کاپوچینو و لاته‌ای صاف بسازید. بنابراین، همیشه می‌توانید یک نوشیدنی تازه و خوش طعم را کاملا مطابق با ذائقه خود تهیه کنید. آسیاب این اسپرسوساز تنظیماتی 13 حالته دارد که می‌توانید متناسب با نوع نوشیدنی خود از ریز تا درشت دانه‌های قهوه را آسیاب کنید.

 

دم کرده کامل با یک لمس

اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 کاملا خودکار برای افراد چند کاره ایده آل است، به این معنی که با لمس یک دکمه یک اسپرسو آماده خواهید داشت. به سادگی دستگاه را روشن کنید تا میزان آب وارد شده از تفاله قهوه را کنترل کند. هنگامی که مقدار صحیح اسپرسو دم کرد، دستگاه به طور خودکار متوقف می‌شود. بنابراین شما آزاد هستید تا در حالی که منتظر هستید به برنامه صبحگاهی خود ادامه دهید.

اسپرسو با فوم خامه ای یا کاپوچینوی شیری – به سادگی تصویر نوشیدنی مورد نظر خود را روی صفحه لمس کنید و اسپرسوساز دانه های قهوه را آسیاب کرده و نوشیدنی شما را مستقیما روی فنجان آماده می‌کند. استفاده از قهوه آسیاب شده نیز امکان پذیر است.

 

اسپرسوساز ویرپول توکار مدل W11 CM145

فوم شیر عالی برای نوشیدنی های شیری

مخزن شیر حرارتی از جنس استنلس استیل با سیستم یکپارچه کاپوچینو اجازه می‌دهد تا شیر را به قوام بی عیب و نقصی برای نوشیدنی های قهوه شیری کف کند. چه یک لاته صاف یا یک کاپوچینوی خامه ای، هرگز آسان تر نبوده است. وقتی از مخزن شیر حرارتی استفاده نمی‌شود، می‌توان آن را با خیال راحت در یخچال نگهداری کرد.

 

ویژگی‌های اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145

اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 دستگاهی تمام اتوماتیک با نمایشگری لمسی است که امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف بر پایه قهوه و شیر را با یک لمس به شما می‌دهد. این دستگاه دارای ویژگی‌های خاصی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

ترموبلاک دوبل

تکنولوژی ترموبلاک دوبل از دو بخاری تشکیل شده است. یکی به شما امکان می‌دهد بخار برای کف کردن کاپوچینو و همچنین آب داغ برای چای دریافت کنید. مورد دوم فقط برای تهیه قهوه است.

حالت خودکار

ایده مصرف کننده از قهوه عالی هرچه که باشد، اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 طیف وسیعی از نوشیدنی های از پیش برنامه ریزی شده را ارائه می‌دهد که یک کلاسیک واقعی در دنیای قهوه است.

با این اسپرسوساز ویرپول در آشپزخانه خود از قهوه به سبک باریستا لذت ببرید. این برای تهیه قهوه های خوشمزه و معطر در خانه با استفاده از پودر قهوه و دانه ایده آل است. نازل بخار نوآورانه به شما امکان می‌دهد شیر کف آلود ایجاد کنید که برای کاپوچینوهای خامه ای و لاته های ابریشمی مناسب است. این دستگا برای گنجاندن هر اندازه فنجان از اسپرسوهای کوچک گرفته تا لیوان های بسیار بزرگ طراحی شده است، دارای یک محفظه دم کن قابل تنظیم است که فضای کافی را برای دم کردن دو نوشیدنی به طور همزمان فراهم می‌کند.

حفظ طراوت و عطر دانه قهوه

سیستم تیوبلس میزان قهوه آسیاب شده در آسیاب را پس از هر دم کردن به حداقل می‌رساند. طراوت قهوه و عطر دانه های قهوه همیشه حفظ می‌شود. این به شما این امکان را می‌دهد که همیشه قهوه تازه آسیاب شده داشته باشید، طعم قهوه را با انتخاب درجه آسیاب تنظیم کنید و انواع دانه های قهوه را مخلوط کنید تا به طعم دلخواه برسید.

تنظیمات فردی

با اسپرسوساز ویرپول توکار W11 CM145 می‌توانید نوشیدنی شخصی خود را تهیه کنید. از بین انواع گزینه های از پیش تعیین شده، حجم ها و سطوح عطر انتخاب کنید. به این صورت برای استفاده های بعدی به راحتی منوی خاص خود را لمس کرده و با همان آیتم‌هایی که انتخاب کرده‌اید نوشیدنی شما آماده می‌شود.

نوشیدنی شخصی خود را با طعم، اندازه، مقدار قهوه یا شیر سفارشی بسازید و آن را ذخیره کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

پاک شوندگی راحت

اجزای اسپرسوساز به راحتی جدا و تمیز می‌شوند. دستگاه همچنین دارای چرخه تمیز کردن خودکار است. ظرف شیر را می‌توان به راحتی در یخچال نگهداری کرد و در ماشین ظرفشویی شستشو داد.

عنصر گرمایش اختصاصی برای کنترل خروجی بخار

این قابلیت مخصوص برای دستور تهیه باریستا مانند: هات چاکلت، پانچ، بومباردینو و … مناسب است و به لطف ارتفاع 14 سانتی متری آن می‌توان با فنجان های بلند نیز استفاده کرد. دمای کف ساز برای کاپوچینو 60 درجه سانتی گراد و برای سایر نوشیدنی ها به 100 درجه سانتی گراد می‌رسد.

بررسی تخصصی

Whirlpool built-in coffee machine - W11 CM145
ابعاد

(H)45.0 x (W)59.5 x (D)50.1 سانتی‌متر

وزن

20 کیلوگرم

فشار بخار

15 بار

توان

1350 وات

ظرفیت مخزن آب

2.5 لیتر

نمایشگر

TFT رنگی 4.5 اینچی

آسیاب

13 حالته

عملکرد تمیز کردن خودکار

دارد

سیستم خاموش شدن خودکار

دارد

EAN code

8003437230929

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز ویرپول توکار مدل W11 CM14”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

129,700,000 تومان

محصولات مرتبط