یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ

Whirlpool WRS986SIHZ refrigeratorWhirlpool WRS986SIHZ refrigerator
دسته‌بندی: شناسه محصول: WRS986SIHZ
  • آبسردکن هوشمند با امکان تصفیه آب
  •   امکان کنترل رطوبت
  •   امکان کنترل دما
  • قفل کودک هوشمند
ویژگی های منحصر به فرد
  • نورپردازی ویژه
  • سیستم هشدار هوشمند
  • امکان افزایش سرعت یخ‌سازی

تماس بگیرید

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool WRS986SIHZ refrigerator

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ

همه ما هنگامی‌ که تصمیم به خرید یخچال مرغوب و با کیفیت می‌گیریم معمولا با این سوال بسیار مهم روبه‌رو خواهیم شد که از میان مدل‌های متنوع موجود در بازار بهتر است کدامیک را تهیه کنیم؟  قطعا انتخاب یک برند معتبر برای خرید لوازم خانگی بسیار مهم است. ویرپول به‌ عنوان یکی از بهترین و خوش آوازه‌ترین برندهای آمریکایی فعال در زمینه ساخت انواع و اقسام لوازم خانگی توانسته است کیفیت خود را در طول سالیان فعالیتش اثبات کند. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از افراد در سراسر جهان متقاضی خرید لوازم خانگی ساخت این برند باشند. در این مطلب تصمیم به معرفی یکی از بهترین یخچال‌های ساخت برند ویرپول یعنی یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ را داریم. اگر دوست دارید یک یخچال بسیار فوق‌العاده خریداری کنید و از امکانات آن برخوردار شوید، این یخچال می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته ما توصیه می‌کنیم قبل از هر گونه تصمیم برای خرید کمی از زمان خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید تا با این محصول به طور کامل آشنا شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZمشخصات کلی یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ یکی از بهترین و کم مصرف‌ترین یخچال‌های ساخته شده توسط متخصصان ویرپول است که به دلیل قابلیت‌های بسیار توانسته جایگاه خاص و ویژه‌ای به خود اختصاص دهد.  این یخچال فوق‌العاده ۴ درب که از ظاهری خاص برخوردار است به دلیل استفاده از استیل زنگ نزن در برابر بسیاری از عوامل خارجی مانند ضربه، فشار و حتی آلودگی‌های محیطی از خود مقاومت نشان میدهد.  گفتنی است که در طراحی و ساخت این یخچال از فناوری‌های بسیاری استفاده شده که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ دارای طراحی مدرن و زیبایی است که می‌تواند به هر آشپزخانه‌ای جلوه‌ای شیک و امروزی ببخشد. این یخچال در رنگ استیل ضدزنگ عرضه می‌شود و دارای درب‌های French Door است. درب‌های این یخچال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دسترسی به مواد غذایی را آسان می‌کنند. در واقع می‌توان گفت این درب‌های کوچک یخچال به شما امکان می‌دهند به مواد غذایی مورد نیاز خود به سرعت دسترسی پیدا کنید. لازم است بدانید که فضای داخلی یخچال نیز دارای طراحی زیبایی است. این یخچال دارای چندین قفسه و کشو است که می‌توانید مواد غذایی خود را به طور مرتب در آن‌ها بچینید. این قفسه‌ها و کشوها از جنس استیل ضد زنگ هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت که طراحی ظاهری یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ یکی از ویژگی‌های برجسته این یخچال است که آن را به یک گزینه‌ی عالی برای آشپزخانه‌های مدرن تبدیل می‌کند.

امکان کنترل دما و رطوبت

دما و رطوبت را می‌توان دو مورد از مهم‌ترین و اثرگذارترین فاکتورها برای سالم ماندن انواع مواد غذایی دانست. امکان کنترل دما و رطوبت در یخچال WRS986SIHZ ویرپول باعث می‌شود تا شما بدون هیچ نگرانی بتوانید انواع مواد غذایی را برای مدت زمانی طولانی‌تر سالم نگهدارید.

نورپردازی ویژه

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ دارای نورپردازی ویژه‌ای است که به شما کمک می‌کند مواد غذایی خود را به راحتی پیدا کنید. این نورپردازی از نوع LED است و نوری روشن و یکنواخت در داخل یخچال ایجاد می‌کند.

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ نورپردازی ال ای دی در یخچال WRS986SIHZ دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نورپردازی تمام فضای داخلی یخچال را به طور کامل روشن می‌کند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی مواد غذایی خود را پیدا کنید.
  • نورپردازی LED این یخچال نوری یکنواخت در داخل یخچال ایجاد می‌کند، بنابراین شما می‌توانید رنگ مواد غذایی خود را به راحتی تشخیص دهید.
  • نورپردازی LED یخچال‌های ویرپول با چشم سازگار است و باعث خستگی چشم نمی‌شود.

امکان یخ‌سازی سریع

یک سیستم یخ‌ساز هوشمند در این دستگاه قرار داده شده است که به شما امکان افزایش سرعت ساخت یخ را خواهد داد. با تنظیم این سیستم می‌توانید فرایند یخ‌سازی دستگاه را بیشتر از ۳۰ درصد افزایش دهید.  گفتنی است که این ویژگی برای بسیاری از افراد مهم و حائز اهمیت است.

فضایی جا دار و متنوع

یخچال WRS986SIHZ ویرپول دارای فضای جادار و متنوعی است که می‌تواند نیازهای خانواده‌های بزرگ را به خوبی برآورده کند.  این یخچال دارای چندین قفسه و کشو است که می‌توانید مواد غذایی خود را به طور مرتب در آن‌ها بچینید. این قفسه‌ها و کشوها از جنس استیل ضد زنگ هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. فضای فریزر این یخچال نیز دارای طراحی مناسبی است. این فریزر دارای قفسه‌های یخچال است که می‌توانید مواد غذایی خود را به طور مرتب در آن‌ها بچینید. این قفسه‌ها از جنس استیل ضد زنگ هستند و به راحتی تمیز می‌شوند.

قفل کودک هوشمند

یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ با برخورداری از یک قفل هوشمند کودک امکان محدود کردن دسترسی کودکان به محتویات درون یخچال را برای شما فراهم خواهد کرد.  اینگونه هر زمان که بخواهید می‌توانید با تنظیم این قفل از دسترسی کودک به مواد غذایی درون یخچال جلوگیری کنید. این ویژگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث افزایش ایمنی این دستگاه فوق‌العاده و کاهش ریسک آسیب‌پذیری کودکان  می‌شود.

سیستم هشدار هوشمند

باز ماندن درب یخچال یک اتفاق ناخوشایند است که نه تنها به مواد غذایی که از آن درون یخچال نگهداری می‌کنید، بلکه به خود دستگاه نیز می‌تواند آسیب برساند. به‌ همین دلیل نیز بسیاری از افراد در طول روز با این سوال مهم مواجه خواهند شد که آیا درب یخچال را به‌ درستی بسته‌اند یا خیر؟ استفاده از سیستم هوشمند هشدار باز یا بسته بودن درب یخچال باعث می‌شود تا این نگرانی به طور کامل از بین رود. شما می‌توانید با انجام تنظیمات اختصاصی این دستگاه را وادار کنید که در هنگام باز بودن درب شما را از این واقعه مطلع کند. این موضوع باعث می‌شود تا دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت خرابی مواد غذایی و همچنین کاهش عمر مفید این یخچال‌های ویرپول وجود نداشته باشد.

آبسردکن هوشمند

آبسردکن هوشمند قرار گرفته در درب یخچال مدل WRS986SIHZ ویرپول با برخورداری از فناوری تصفیه آب می‌تواند آب آشامیدنی شما را به یک آب سالم و بدون کلر تبدیل کند.  جالب است بدانید آبی که ما امروزه از آن به‌ عنوان آب شهری استفاده می‌کنیم به‌ دلیل استفاده فراوان از کلر در مرحله تصفیه معایب بسیار زیادی برای بدن و سلامتی دارد و استفاده طولانی‌مدت از آن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کلیه وارد کند. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از افراد تصمیم بگیرند یک دستگاه تصفیه آب خریداری کرده و در گوشه‌ای از آشپزخانه قرار دهند. شما با استفاده از این یخچال دیگر به خرید دستگاه‌های تصفیه آب نیاز نخواهید داشت. چرا که آب آشامیدنی خود را هر زمان که بخواهید می‌توانید با کیفیتی بالا و بدون هیچ گونه آلودگی از این یخچال فوق‌العاده دریافت کرده و نوش جان کنید.

یخچال ویرپول نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی یخچال WRS986SIHZ ویرپول به‌ عنوان یکی از بهترین یخچال‌های آمریکایی موجود در بازار پرداختیم و اطلاعات لازم را در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار دادیم. حالا زمان تصمیم‌گیری است. شما می‌توانید با توجه به موارد ذکر شده تصمیم بگیرید که آیا تهیه این یخچال می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد یا خیر؟  اگر تصمیمتان برای خرید جدی است و می‌خواهید این یخچال زیبا و با کیفیت را تهیه کنید توصیه می‌شود حتما یک مجموعه معتبر مانند مجموعه ما را برای خرید انتخاب کنید. چرا که در غیر این صورت شانس بسیار کمی برای تجربه خرید موفقیت‌آمیز خواهید داشت. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که بهترین و باکیفیت‌ترین یخچال‌های برند ویرپول را می‌توانید به‌ راحتی از ایران ویرپول با قیمت مناسب و کیفیتی باور نکردنی تهیه کنید. در قبال فروش این محصولات ما نیز به شما گارانتی ضمانت و اصالت محصول می‌دهیم. همچنین می‌توانید از خدمات پس از فروش مجموعه ما برخوردار شوید.

 

 

بررسی تخصصی

Whirlpool WRS986SIHZ refrigerator

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ویرپول مدل WRS986SIHZ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط